Tjabba tjena!

Hej nu har jag nyss duschat efter jag har varit ute i parken ungefär halva dagen och hoppat runder!! Fick faktiskt lägga mig ochsova lite för jag var trött, har varit en del skidåkning denna veckan! Ja det med kläppen låter inte fel min UNGA moster ;) Du är inte så gammal!! ;D Ja men jag kanske kan åka ner med någon som jag jobbar med här uppe!! Man vet aldrig hur man jobbar och ibland är man ledig några dagar på raken!! Och Birgitta, det med inget annat är att alla andra jobbar när jag är ledig! :P men dom senaste dagarna nu har varit full rulle med massa saker och det r skönt att man har något att göra! Men dagarna rullar på och man tar en dag i taget, ja det är 14 veckor kvar på mitt äventyr sen så kommer jag hem och därifrån får vi se var tiden tar mig :) Idag så ska jag umgås med resterande här uppe kanske, får se hur jag är när jag har tagit på mig lite kläder!!!


Hälsa alla där nere!!

Hade bra och ta hand omr er!




// Fredrik


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nu har vi ätit god hjortfilé och druckit gott rött.



Ha de

Birgitta

2011-01-22 @ 21:36:00
Postat av: Birgitta

Hej Grabben

sluta att tänka på att du längtar hem njut av det du upplever just nu annars ångrar du dig bara

morfar



2011-01-23 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0