Som jag snubblade på marken och slog pladask...

Hej, förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen men jag jobbar en del just nu och sen har man en lägenhet att ta hand om och sen är det ofta många kvällar med film och sällskap!! Jag fick veta idag att vi fått ett tillskott i släkten, så grattis Johanna och Danni och välkommen till världen Nilo!! Ska bli skoj och få se den lille skojaren när man kommer hem härifrån men det är först om 4 månader!! Tror jag kommer plugga när jag kommer hem härifrån, men om det är till brandman eller murare eller något annat vet jag inte än... Men något blir det, sen tänkte jag faktiskt se till att hela släkten äter en måltid på en resturang när jag kommer hem så att jag kan berätta om mitt liv här uppe!! Men det är en lång tid tills dess!! Men nu ska jag in till grannen!!

Vi hörs imorgon kanske!!

Hade bra och lev en dag i taget!!

I find you and I collide

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej,



Du kan gå in på denna länk och titta på Nilo.

http://www.helsingborgslasarett.se/patienterochanhoriga/webbisar.4.2ac9829d108e7756ad580008442.html



Tackar för uppdatering och trevligt avslut.



God fortsättning på 2011.

Ikväll ska vi vara 11 personer hos oss med god mat och gott vin.

Kram

Birgitta

2011-01-05 @ 12:01:35
Postat av: CARINA

hej Fredde

ja då har man blivit mormor, tyvärr har jag inte träffat honom ännu, då han fått gulsot. Vi kom hem från Gran canaria igår och har haft kanon väder i 10 dagar. 28 grader varmt, det känns inte bra att komma hem till snökaoset, v 8 åker vi till kläppen, tror bara att det är förlångt att komma och hälsa på dig. Det låter ju kul att du skall bjuda ut oss, vi väntar med spänning, ha det fortfarande bra och Gott nytt år på dig

kram från oss

2011-01-06 @ 12:41:09
Postat av: mormor

nu har man något att se framemot att bli bjuden ut på resturang

2011-01-07 @ 20:42:12
Postat av: mormor

nu har man något att se framemot att bli bjuden ut på resturang

2011-01-07 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0