I will never look your way again

Ja det är fortfarande dålig uppdatering här men jag jobbar en del och har ingen tid nästa att sitta ner och skriva här men jag gör mitt bästa! Hoppas att allt är bra med er där nere och att ni har det bra! Kul att några var imponerade av mitt hop men det var inte det enda jag gjorde men där kommer fler bilder en dag nästa vecka när jag är ledig och då ska jag praktiskt taget bo uppe på parken!! Ska vara en riktig jävel på hoppa innan jag åker härifrån!!!! Men jag ska kolla tv nu, börjar kl sju imorgon!! Förresten enligt dom jag åkte med är jag typ två meter upp i luftrör på bilden :) Hade bra och sov gott// Fredrik

Kommentarer
Postat av: mormor

det är väl skönt och vara ledig.och bara kunna vara ute i parken som du beskriver ta nu chansen för rätt vad det är så landar du i lilla landskrona igen

2011-01-14 @ 10:56:40
Postat av: morfar

Hej Grabben

sluta att tänka på att du längtar hem njut av det du upplever just nu annars ångrar du dig bara

morfar

2011-01-22 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0