Charkansvarig!!

Ja denna dagen kan inte bli mycket bättre nu!! Jag har blivit ansvarig över charken på jobb och börjar med det imorgon!! Ska bli så jävla skönt att jobba, känner mig ännu mer motiverad att jobba och att verkligen se fram emot att gå dit så ofta jag kan!! Detta är vad jag strävar efter varjde dag!! Att få ansvar över något sådant på jobb, kunna ha hand om något som jag kan ha som jag vill, det första jag ska göra imorgon är att organisera om där lite, så att det inte är som det är nu!! sen har jag även fått ett extraknäck där jag ska spela lite gitarr och sjunga vilket jag tycker är jävligt skönt att göra! Finns fan inte mycket som slår att spela gitarr och bara göra något man njuter av :) Detta är något jag ser fram emot nu :)

Nä nu ska det bli film med några här på P-längan så vi hörs!!!

Hade bra!!

// Fredrik



                                


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jättegrattis!

Visste hela tiden att du skulle lyckas om du bara kom dit.

I morgon ska morfar och jag gå på Jazzhouse, äta o dans.

Kram Birgitta

2011-01-27 @ 23:04:11
Postat av: Anonym

Vilket fint kort på dig när du hoppar helt imponerad

2011-01-31 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0