Allting har förändrats....

Hej hopp! Har just tittat på länken där man kan se Nilo min kusins son:) så söt och gullig!!! Läcktas tills jag kommer hem och får träffa han! Just nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, har en del jobb framför mig nu men det är det jag har kommit hit för! Dagarna går bara snabbare och snabbare och börjar faktiskt tänka på att tiden här uppe snart kommer vara slut och det är tid att åka hem men det är inte än det är ett tag till!!! Men jag saknar fortfarande släkt och vänner som f*n men det är vanligt som sagt!! Hoppas ni klarar er utan mig ett tag till!! Grattis moster Carina nu är du mormor:) måste vara helt underbart!! Och jag får känslan att det är min tur om några år också men det är inte än!! Men nu ska jag göra annat!!! Hade bra och lev en dag i taget! // Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kämpa på och lev livet.

Birgitta

2011-01-07 @ 21:33:36
Postat av: mormor

bra gjort att du åkte upp till fjälls erfarenhet det kommer vi långt med.barnen får vänta fredde

2011-01-09 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0