Hej igen!

Så nu har jag entligen lite ro och en lugn stund och lite väldigt lite lust att skriva men ska försöka!!

Birgitta jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering och det gör jag till er alla som läser bloggen, men ibland har man ingen lust till vissa saker men nog om det!!!

Livet rullar på som aldrig förr, jag jobbar mycket och åker mycket skidor, och jag har verkligen träffat en tjej som är helt fantastisk på många sätt!! Men speciellt att vi delar samma åsikt i livet, visst jag kanske inte är den mest seriösa människan ibland men hon gillar det och jag älskar ju att vara form av en pajas emellanåt, det vet ju dom flesta som känner mig väl!! Men allvarligt talat så känns det som att det inte finns några bekymmer i livet just nu, det finns ju alltid det men dom känns så jättesmå så det är inte sant! Jag har nog aldrig haft denna motivationen till att jobba som jag har nu, att ha ett stort ansvar passar mig ganska bra! Jag sliter som ett djur i butiken! ME LIKE!
Btw jag har ju varit skadad här uppe också :P, Hade mig en liten hjärnskakning och en blödning i axel :O men det är lugnt nu :) kanske inte axlen men den blir ju frisk snart!!

Men nu ska jag umgås med Jonna och njuta av denna lördagkväll och Birgitta hoppas din mat smakar väldigt bra!!


På återseende!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt att du skriver.Mormor är stålt över dig att du åkte ända upp till norra sverige för att jobba.Du tog chansen att utmanna ödet.Ödet blev att du träffade en tjej och du trivs med jobbet. Bekymmer har vi alla stora som små,men vad då......håll til godo.

2011-02-20 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0