A drop in the ocean...

Det har gått en vecka sedan jag skrev sist, då när jag fått veta att jag var charkansvarig, vilket jag är glad att jag blivit. Men jag har liksom ingen ro att skriva i bloggen emellanåt, ibland finns det där men inte alltid, men ja jag skriver så ofta jag känner för det!! Ja igår fyllde Andréas år, dagen blev jävligt lång och tung, men jag känner ändå att man klarar det bättre år för år men det är jobbigt ändå. Men nog om det jag trivs med jobbet jag har nu och hoppas verkligen att jag kommer känna likadant nästa gång jag jobbar med något, fast känner att jag kan sätta mig vid skolbänken efter sommar`n men det tar vi när det kommer.


Nä jag ska städa lite sen bär det av till jobb!


Hade bra och på återseende!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: CARINA

Hallo på dig! Förstår att du saknar din bror, jag tänker på honom hur ofta som helst och varje gång man tänker på det blir man ledsen. men presic som du skriver är det viktigt att gå vidare med livet. Det låter lite som du har hemlängtan, här hemma är det jätte tråkigt väder, regnar och regnar. Nilo blev 1 månad i går, och han är världens goaste. Johanna håller på med sin salong och renoverar, det kommer att bli jätte fint. Dössa ludde och jag sticker som sagt till kläppen V 8, dom längtar till skidåkningen. När du kommer hem har du fått ett minne för livet, nya vänner och en jäkla massa erfarenhet, kul att du funderar på att läsa, det är viktigt att satsa på en utbildning. Du får ha det så bra sålänge, håll ut. Kram på dig

Moster carina

2011-02-04 @ 19:06:39
Postat av: Birgitta

Hej Fredde,

Jag har ju aldrig träffat Andreas men som du vet har jag mist en dotter.Det är snart 15 år sedan och det går inte en dag utan att jag tänker på henne.

Brukar säga att "man lär sig leva med det".

Tror också att hennes bror Jörgen känner som du.

Ha de bra och vi ses till våren.

Birgitta

2011-02-04 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0