Sista natten innan allvaret!

Ja nu sitter man här sista natten innan man ska börja gå upp tidigt och jobba, hur känns det frågar jag mig själv, och svaret tar tid innan jag får fram det! Fan vad detta ska bli fruktansvärt äckligt j*vla skönt och roligt!! Men sen samtidigt tänker jag på det jag har lämnat där hemma, det känns jävligt tomt inombords, saknar verkligen allt där nere just nu, men jag gör detta för min engen skull nu, för att jag ska komma tillbaka och må bra!!

Ja Morfar, du är allt en skogsmulle!! ;) Haha men jag måste hålla med dig, det är underbart med natur!! Känns befriande att vara nära en sådan här natur!! Tack så mycket Birgitta och mormor :)

Nä jag kanske har gjort att av dom bästa valen i mitt liv men kanske även ett av dom sämsta men det återstår att se!! Att lämna något som dig hemma var det dummaste jag gjort men jag hoppas verkligen att vi ses när jag kommer hem!!

Nu ska jag göra något annat innan man skriver något som är för deppigt!!

Hade bra allesammans!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: mormor

du klarar detta med glans upp i backarn med skidorna på och själa smör och ost vad kan man mer begära tiden den bara försvinner och snart är det vår nisse hälsar

2010-12-05 @ 09:38:44
Postat av: Birgitta

Du kommer att jobba och åka skidor 24 timmar om dygnet, kanske det blir några timmar i veckan över till lite fest med nya vänner.

Morfar o Inge var i Markaryd igår och kan du tänka dig att älgkalven kom just där Inge satt. Stackars morfar. Nu är jag lite nyfiken på vem "dig" är.

Ha de

Birgitta

2010-12-05 @ 14:23:45
Postat av: Hej min son detta är starkt av dej att åka så långt, men bara bra.

2010-12-05 @ 15:05:48
Postat av: Det blev lite fel där, skulleskriva mer men du vet din mamma är inte så teknisk. Detta blir säkert roligt du får åka lite i baken. Ha det så bra så hörs vi på telefonen. Puss o kram Mamma Johan hälsar så gott:)

2010-12-05 @ 15:08:12
Postat av: morfar

var och jagade älg i lördags en kalv blev bytet

tänk inte för mycket på det här hemma tänk framåt

ha det morfar

2010-12-05 @ 18:36:38
Postat av: Carina

Hej Fredrik!

Så klart att det känns svårt att lämna L-A. Men vet du! Du kommer hem med massor av erfarenhet, tid att tänka på vad du vill med framtiden. Som jag sagt till dig tidigare är det en tid som ingen kan ta ifrån dig. Jag vet när Johanna flyttade till mallorca, jag var jätte ledsen och saknade henne jätte mycket, men hon fick massor av erfarenhet och jag tycker att hon växt som människa. Om du inte gör detta kommer du att ångra dig, du kommer att fixa detta. Lära känna andra människor en glädje i livet. Ha det nu så bra.

Kram från din moster, alla i familjen hälsar till dig.



Du kommer att få så mycket erfarenhet av din tid i vemdalen

2010-12-05 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0