Shit förlåt!!

Ja det har varit dålig uppdatering pga att mus och tagentbord har varit i sönder och datan har börjat smyga med problem också men det löser vi säkert!! Ja det rullar på här uppe som vanligt, jobbar och står i, har även fått vänner som är otroligt roliga och sjukligt bra att umgås med när som helst!! Lite av Friends 4-Life :) Vi är ju en skara kära små ungdomar som kommer från lite överallt, då kanske jag ska börjar med att säga att vi är 2 skåningar, 1 Norrläning, några från Östergötland, en ifrån Söderhamn tror jag det var och en ifrån lilla Hede som ligger några km härifrån:) Men det är sjukt jävla nice!!! FUCKING ÄLSKAR DET!! Men är ändå inte glad i vissa lägen, typ som att jag inte ler med hela hjärtat men det är inget jag kan göra något åt nu!! Men end ag kommer det tillbaka, ungefär som Bob Marley sjunger Smile with the rising sun!!
Ska snart laga mat sen blir det filmkväll nummer 2 häruppe :P hade den första igår hahaha :P Sjukt jävla viktigt att komma ihåg vad vi gör!!!


Men nu ska jag göra något annat!
I find you and I collide!

Skit ner er och hade hallon ;D

// Fredrik






Kommentarer
Postat av: mormor

hejsan skånepågen.har din data varit sönder men du fixar allting,det är trevligt att du träffat vänner från olika håll.livet består av berg och dalbana.haa det mysigt

2010-12-28 @ 18:58:57
Postat av: Birgitta

Trevligt att höra från dig igen. Hoppas du haft en fin jul bland de andra tomtarna. Jag har varit i idrottshallen två dagar och sett Linus i Landoras P-99 cup och Elias i Landoras julcup för 01. Roligt med alla dessa småkillar o tjejer som spelar fotboll.

Morfar titta på Pirater i Caribien och jag ska snart lägga mig.

Ha de

Birgitta

2010-12-28 @ 21:52:52
Postat av: Mamma

Vad skönt att du trivs nu min son, det är trevligt att träffa nya människor.

Hoppas att du hade en trevlig jul fast du var där uppe, vi saknade dej här hemma. puss o kram så hörs vi. Johan och oscar o Harry hälsar:)

2010-12-28 @ 22:49:44
Postat av: Anna

Kram Fredrik. Gott slut o gott nytt!

2010-12-29 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0