She says....

Ja nu sitter jag i sängen efter en dag i backarna med Tina från jobb :) Jätte roligt har vi haft, jag trillade 3 gånger typ bara för att jag sa att hon skulle göra det så gjorde jag det istället :P Hahaha men ja det var bara roligt!! Vi satt och kollade film igår för att lära känna varandra lite bättre :) Och hon kanske kommer hit idag igen, ganska skönt att man har lärt känna någon här uppe, vem vet vi kanske blir så bra vänner att vi håller kontakten ett bra tag efter detta är slut!!
JAg kan ju säga att jag har börjat bli ganska jävlig på skidorna nu ;) Men ingen mästare direkt hahaha :D!! Nä jag är faktiskt lite down under just nu men det blir väl bra snart!! Hoppas jag iallafall, annars får man ringa till någon som kan en utan och innan så att man får lätta lite på trycket under bröstkorgen!! Men nog om det!!!


I feel an anger trough my veins that maybe will become a hazard...


Nä ska laga mat nu!!
Hade bra!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Fredrik.

Hoppas det blir något gott till middag. Morfar är och styckar två älgar så jag väntar hemma med plastpåsar o etiketter. Sedan ska vi äta baconlindade fasanbröst.

Är du ledig på söndagar?

Kram

Birgitta

2010-12-12 @ 16:50:21
Postat av: CARINA

HALLO!

Det var inte som första gången du åkte, glömmer aldrig när du inte våga svänga, dössa var det ända som fick dig att släppa taget. Kanske det är hans förtjänst att du står på skidor idag. Kan säga att dössa är avis på dig, han önskade han var 20, då hade han gjort som du, han älskar ju att åka skidor. När kommer bilderna?

Kram moster Carina

2010-12-12 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0