Längesen..

Ohoj Oboy :), Hoppas allt är väl med er som läser min blogg!! Ja igår orkade jag inte skriva, var helt slut efter jobb, jag har i två dagar byggt upp en bröddisk som har varit helt jävla sjuk att sätta ihop:P Men jag fick ihop skiten tillslut :D Har precis ätit hamburgare med potatisklyftor, lagade till det själv och jag kan säga att det var fanimej riktigt jävla gott!! Ännu ett recept till min egen lilla kokbok haha :) Får laga det till mor min när jag kommer hem så att hon får smaka på en redig burgare som man säger :D Men annars rullar allting på med jobb, är faktiskt ledig imorgon så då blir det ut i backarna som vanligt :D!  Och ni frågade efter bilder och hör kommer dom!!

 

 

 

I miss you so, Somewhere you and I will finally collide...

 

Det är bara att skicka upp Dössa hit Moster Carina :D haha

Nä nu ska jag göra något annat!! Hörs imorgon!

 

Hade bra

// Fredrik

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra gjort ,kanske kock i framtiden du ser ut att mysa på bilden

2010-12-14 @ 19:35:45
Postat av: mormor

bra gjort kanske kock i framtiden du ser ut att mysa på bilden

2010-12-14 @ 19:39:55
Postat av: Mamma

Skall bli trevligt att bli bjuden på God middag när du kommer hem, min son.

Det ser skönt ut på bilderna:) vi hörs mitt hjärta.

uss o kram Mamma johan och Oscar hälsar

2010-12-15 @ 11:29:23
Postat av: morfar

Hej Grabben det ser coolt ut på ditt nya ställe

man skulle varit 50 år yngre och haft samma möjlighet som ni ungdomar har idag att utnyttja fritiden ta vara på livet njut

2010-12-15 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0