Lady hear me tonight!!!

Ohoj nu skålar vi med oboy är nog min nya hälsning haha :)
Ja denna dagen har varit ganska lång och utdragen men det var nog bara för man var på kurs idag! Det är ju jättesvårt att sätta på en ugn som man bakar i ;) haha IQ badboll eller? :) Men jag fick lära mig något annat också, hur man ska använda glasyr och annat smått och gott för att locka kunderna till att köpa ens kakor! Ganska kul men jag lär inte äta kakor eller liknande på ett tag :P hahaha :D Men vi blev bjudna på mat och lite annat och det var en riktigt trevlig kursledare vid namn Andréas vilket jag fick som en chock men ja han var trevlig, han kom från Östersund och undrade om jag hade danskt blod i mig pga min grötiga skånska, mohaha sa jag och nej jag är en redig skånepåg för jävern haha :D Där fick han svar på tal!! Men jag kan ju inte klandra han för jag har ju fått det grötiga från morfar för det har ju inte varit längden jag har fått ;) Haha nu vågar han vara kaxig morfar när han är cirka 95 mil ifrån :) Nä nu ska jag inte göra morfar sur på mig, han är ju go ändå!! Det är väl som man brukar säga att storleken spelar ingen roll utan det är innehållet som är det viktiga!! :)

Snackade med mor min innan och ska tydligen PISKA SKITEN UR Johan på badminton och vilket jag tror hon gör, för när jag pratade med mor så hörde jag Johan skratta som en liten fjolla i bakgrunden och där av mitt nya namn till han är Johan"Fjollan"Francke haha :), Han håller ju på Chelsea så det gör ju inte saken bättre för han!! GLORY GLORY MAN UTD :D!!!!!

Bilder kommer som det ser ut nu imorgon så att ni får se hur det ser ut :)

Nä nu ska jag se en film!!

Hade bra så hörs vi imorgon!!

// Fredrik (Glidaren från Skåne) ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha :D Mmm OBOY! That´s nice ..



Snälla gör lite extra kakor till mig med:) jag är så fruktansvärt dålig på sådant. Du vet ju vart jag bor, eller ialf. vart jag kommer att bo :)



2010-12-09 @ 21:01:55
Postat av: Birgitta

Låter som du trivs och det är ju härligt.

Ha de

Birgitta

2010-12-09 @ 21:03:16
Postat av: morfar

nu är morfar lite halvbockad som vi säjer i skåne men det vet de ju inte i norrland

2010-12-10 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0