Into your loving arms..

Torsdagmorgon i Sunne, har faktiskt sovit gott men har ändå börjat tänka på hur alla har det nere i Skåne!! Jag hoppas verkligen att ni alla har det bra! Jag har börjat tänka mycket på att om man nu får jobb i den stora butiken i sommar uppe i Vemdalen, då kommer jag ju bara hem i 3 veckors tid men ja vi tar det om det kommer. Jag gillar faktiskt att inte vara i Skåne längre, känns så befriande och skönt att slippa allt som är dåligt och som bara skadar en men man saknar ju allt det bra med Skåne!

Nä nu är det inte många dagar kvar tills jag börjar mitt liv där uppe, det börjar kännas i kropp och sinne! Men jag orkar faktiskt inte skriva mycket mer här idag!!

Ska ut och springa nu så hörs vi sen!!

Hade bra allesammans!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

kul det där med Selma. Hi Hi

2010-12-02 @ 12:07:30
Postat av: ulla

Du har väl inte redan glömt "skånemormor"

2010-12-02 @ 18:48:01
Postat av: morfar



bra håll dig i form

2010-12-02 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0