I`M F*CKING HERE!!!

Ja jag är framme i Björnrike där jag ska bo nu i cirka fem månader!! Är fruktansvärt glad att jag är här för jag får äntligen lägga lite mer tid på mig själ!! Det kan verkligen behövas emellanåt! Men jag kan ju säga att jag är verkligen kär i detta landskap, tänk er att ni ser bara bergstoppar var ni än tittar som är täckta med snö och skog åt alla håll!! Jag ÄLSKAR verkligen detta, vakna varje morgon och se hur vit det är ute!!

Men nu ska jag gå och göra något annat!!


Tack för alla kommentarerna!! Det värmer att läsa :)

Kommer lägga in lite bilder senare idag eller imorgon :)

Hade bra!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du är säkert välkommen till ett underbart landskap med mycket ögongodis.

Om jag blundar så kan jag se precis det du beskriver.

Ska du ställa klockan på halv sju till imorgon bitti? Hur långt har du till jobbet, 300 meter eller kanske mindre?

Vi hörs.

Birgitta



2010-12-06 @ 18:13:25
Postat av: Mamma

2010-12-06 @ 20:51:34
Postat av: Mamma

Vad skönt för dej att du är framme, det måste vara skönt att vara där, hoppas det går bra på bak kursen på torsdag. Var rädd om dej så hörs vi på telefonen Johan hälsar puss O kram Mamma

2010-12-06 @ 21:00:54
Postat av: Johan Francke

Hallå Fredde! Känns som att du trivs på ny ort (trevligt). Vill berätta för dig att du har stor del i bostadsrättsföreningen Tornets mest väl-byggda staket..Åh så ser jag på text-tv:n att Man U har lyckats klättra förbi giganterna (Chelsea) kul för dig (not)..

2010-12-06 @ 22:15:09
Postat av: mormor

CRATTIS till det nya jobbet HÖR AV DIG KRAM

2010-12-07 @ 09:57:52
Postat av: mormor

Den stora friheten är sammasatt av många små friheter.italiensk författare

2010-12-07 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0