I set out on a narrow way many years ago...

Hej hopp allesammans!! För en gångskull slutade jag tidigt, faktiskt riktigt skönt men blir typ rastlös.. :P Ja igår så var jag ute och åkte lite i backarna och det var fett skönt, har även lärt mig att hoppa med skidorna, lite galet men det är fan riktigt nice! Känslan när man är i luften går inte beskriva, känner att jag behöver en massa adrenalinkickar just nu.... Ligger just nu i soffan och ska se en film eller kanske sova en timme, har inte bestämt mig än!!

Imorgon är det nyår och jag ska vara nykter!?!? Tro det eller ej men jag ska vara nykter, måste bara skriva det igen, jag ska vara NYKTER!! haha :P Börjar om på nytt imorgon och det innebär, sluta med allt onyttigt som snus och dricka varje helg!! Men det ska bli skönt faktiskt, vara lite hälsosam igen!!

Nä nu ska jag göra annat!! Gott nytt år allesammans om vi inte hörs imorgon!!

Hade bra!!

I´ve lost my place but I´m close behind and somehow you and I collide


// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Skönt att höra av dig varje dag. Jag har precis kommit hem efter en skön promenad. Gick hemifrån till Kvantum sedan Ringvägen bort till Sandvångskiosken sedan raka vägen hem nu ska jag dra ut ryggen och läsa i en bok. Önskar dig ett rigtigt fint 2011.

Birgitta

2010-12-30 @ 14:21:13
Postat av: mormor

hallå grabben.roligt att du har åkt skidor.vi ska till johanna o dani spela bingo.ikväll johanna har c.6 dagar till hon ska föda,nervöst.annars är det detsamma här nere.önskar ett trevligt slut på året och en bra början på nästa.hej då

2010-12-30 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0