I follow, you´ll go!

Ja just nu sitter jag i min stuga och njuter av god musik och lite sällskap som består av mig själv och mörkret utanför :) haha! Ja dagen har varit bra och allting gått som det ska och jag längtar bara tills imorgon! Det är sjukt skönt här uppe men man längtar ändå hem till allt där hemma och till Lillskiten Kajsa! :) Men känns som tiden här kommer gå snabbt som attans! Men jag tänkte jobba så mycket jag kan så att man har ett kapital när man kommer hem och jag ska antagligen sätta mig och plugga då om jag inte hittar något jobb som jag trivs med!! :) Men jag har inte riktigt bestämt mig än.. Det kommer väl senare! Men jag känner att jag saknar er där nere ännu mer nu, det är klart att det kan vara skönt att komma bort och vilket det är men sen är det så att jag har alltid haft nära till er där nere men har inte det nu, men jag kommer hem igen! Den 2 eller 3 maj har jag planerat att jag kommer hem igen!

Men en dag i taget så blir det bra!!

156 dagar kvar ungefär tills jag kommer hem :)

Even the best fall down sometimes, even the wrong word seems to ryhme but somehow I find you and I collide!!

Saknar dig Kajsa<3!

Hade bra!!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Carina

Hallo

Har du redan börjat räkna ner dagarna? Njut nu och ha så kul.

carina

ps kommer det lite bilder?

2010-12-07 @ 17:25:08
Postat av: morfar

du tänker fel räkna inte dagarna

räkna tiden där du är

2010-12-07 @ 18:59:59
Postat av: Birgitta

Du får svara mig hur långt du har till jobbet.

Och så får du inte tänka så långt fram njut av varje dag du kanske aldrig kommer att bo på ett så

fint ställe mer.

Ha de

Birgitta

2010-12-07 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0