Gott nytt år på er alla!!

Ja jag sitter här i min stuga nu efter ha jobbat hela dagen, ska snart in i duschen och sen ska jag bara ta det lugnt!! Jobba imorgon hela dagen och tjäna mina pengar, har varit ganska mycket dom senaste dagarna på jobb och utanför jobb men tiden rullar på!!
Jag kan säga att jag har haft hemlängtan hela tiden som jag varit här men idag har det varit sjukt hur mycket jag har längtat hem till familjen, vännerna och handbollen, tror jag har börjat inse vad jag har nere i Landskrona nu när jag bor här uppe, men ändå skönt att jag kommit bort och fått en ny syn på mitt liv, jag har ändrat på mycket och gör det fortfarande, känns som man inte kommer vara densamma när man kommer hem men det är ju lite det som är menningen med hela detta!! Men ja vi ser hur det hela slutar!!

Ja det är nyår och snart börjar man om på nytt och kommer försöka göra ett nytt år till ett minne! Om jag ska säga något om det gånga året så är det bara att jag ångrar nästan allt som hänt, även om man inte ska ångra något så kan man faktiskt vilja ha gjort något annorlunda, jag gjorde nog ett av mina största misstag någonsin detta året, gjorde även ett av dom tuffaste och verkligen bästa beslutet i mitt liv detta året, jag har spelat min bästa handboll någonsin detta året, missat en chans som jag verkligen hade velat få men det kommer väl tillbaka i framtiden någonstans! Är detta allt jag kommer ihåg från förra året, Nej det är det inte för jag har så mycket minnen som jag glädjs åt när jag sitter här uppe nu!! Men jag hoppas bara att det året som kommer nu kommer vara bra och det kommer bli många skratt och fina minnen!!!

Vill bara tacka alla er som jag har delat glädje, skratt, tårar, ilska och tid med för ni har verkligen satt ett avtryck i mig!!!
Hade så bra och ett gott nytt på er!!!

Detsamma gäller familjen och släkten, gott nytt år och jag saknar er något sjukt idag!!

Skit ner er och hade hallon så hörs vi nästa år haha :)

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag önskar dig ett helt fantastiskt 2011.

Om jag får ha en önskan till dig så är det att du ska byta ut din avslutningsmening, du vet den där med hallon.



Vi hörs o ses



Birgitta

2011-01-01 @ 15:21:17
Postat av: mormor

Det är naturligt att man längta hem ,det tillhör livet.allt man ångrar lägg det i en burk med locket på och släng den.Nu är det ett nytt år som vi ser fram emott,jag längtar att det blir vår så vi flyttar ut i stugan det går fort till maj.ha,det bra.du skriver som en författare.

2011-01-01 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0