Fredag i Sunne!

Ja vad ska man säga idag! Endast 5 dagar tills det är dax att börja jobba! Jag längtar något fruktansvärt och är verkligen laddad för att jobba!! Tack för kommentarerna Mormor, Morfar och Birgitta, det är kul att ni läser!! :) Just ni ligger jag och kollar på film och snart är det dax för att köpa lite vin till kvällens mat och kvällensmys!! Det är riktigt skönt att komma till en stad där ingen känner en och man träffar nytt folk som ser förvånade ut när man pratar med sin bredda Skånska!! Men ja jag älskar det!!
Konstigt nog har jag ingen hemlängtan alls, det är helt tomt med det, men ja vem längtar hem till något som bara har gett en dåligt humör och dåliga stunder, men det är klart att man saknar familj och vänner! Ni är verkligen saknade men jag vet att ni kommer vara kvar där när jag kommer hem och om inget annat är ni allitd välkomna upp till mig i Bjrönlinden som mamma brukar säga :) Undra om mor läser här annars får ni se till att hon gör det!!
Kan ju säga att jag bor nog i fel landskap :P, Att bo så här nära skogen och detta landskapet gör mig så full av energi och glädje så det är inte sant!! Det kan vara bra om man tar med sig det hem sen!!

Men nu ska jag gå och göra något vettigt!!!

Hade bra!

// Fredrik!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Fredde,

Du skriver väldigt bra och berättande. Igår var morfar o jag hos Johanna och hon fick adressen till din blogg. Idag har jag bakat lussekatter hade det gått skulle jag skickat med några i bloggen.

I kväll ska vi äta lax och dricka lite gott vin.

Ha en trevlig fredagskväll o ta det lugnt.

Birgitta

2010-12-03 @ 14:59:05
Postat av: morfar

förstår du varför jag är så mycket i skogen och jagar naturen är alltid lika underbar ha det

morfar

2010-12-03 @ 18:55:42
Postat av: Anonym

du börjar bli författare bra gjort fredde du vet att vi fins tillgänglia ja tittar på iodol vi ses mormor

2010-12-03 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0