For good!



Ni får ha lite musik när nu läser, så tryck på play och njut av två killar som verkligen kan sjunga därav den ena kan få till en falsett så det inte är sant :P

Ja jag får börja med att be om ursäkt att jag inte skrivit men jag har inte haft någon lust och för det mesta ingen tid men idag har jag, vaknade ungefär för en halvtimme sen, ganska trött fortfarande men kan inte vända dygnet nu när man jobbar och står i!! Satt med dom andra säsongjobbarna igår och spelade lite kort och hade jävligt roligt, vi är ju från olika delar ifrån Sverige och jag känner på mig att detta kommer bli en väldigt sjuk säsong, men det är jag glad för!! Har varit lite nere dom senaste dagarna och är det fortfarande men det blir bättre snart får jag hoppas!! Men ja nog om det, vi var på julbord i torsdags med jobbet, den högsta chefen här på skidorterna bjöd oss på en femrätters middag och en massa dricka, jag tog det väldigt lugnt eftersom jag skulle jobba igår men jag hade jävligt skoj!! Är ju enda skåningen som är på Ica här i vemdalen, och då är det ändå 3 butiker!! Men vafan man ska väl vara sällsynt ibland också :P

Dagarna rullar förbi både snabbt och sakta, dom går snabbt när jag jobbar för då stänger jag av allt som inte har med jobb att göra men sen så fort man är ledig så går tiden sakta med tanke på att man tänker på allt som man har lämnat, även om det har gått en tid nu så är det fortfarande tungt men jag är jävligt glad att jag gjorde detta!!

Att sakna en person som står en nära är ganska jobbigt men saknaden brukar vara det som stärker det man känner och det man tycker men fick nu känna på hur den förstörde det som personen kände!! Det är jobbigt men jag får helt enkelt stänga av allt det tills jag kommer hem men sen är jag ju inte mer än männiiska!!
Men jag har bestämt mig nu för att detta var sista inlägget jag skrev något som var deppigt för jag har ju ändå åkt upp hit för att jag ska vara glad!!
Men nu så kommer detta bli en glad blogg!!!

Men nu ska jag göra något vettigare än att sitta vid datan!!!

Men skit ner er och hade hallon så hörs vi senare :D

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Bra kämpa på Fredde,

Birgitta

2010-12-18 @ 12:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0