A dream...

Ja då sitter man här hemma igen, har handlat lite och sånt idag, måste ju se till att man har saker när man behöver det :) Ganska trött idag, fast jag har sovit bra, men man har väl sina dagar där man är trött, ja jag har ungefär 500 meter till jobb om man går på vägen men går jag rätt up så har jag 150 meter kanske, så det är inte så farligt och bilder kommer så fort jag hittar sladden till kameran och köper batteri till den haha :) Varje gång jag ska köpa det så glömmer jag batteri till den, men ja jag ska komma ihåg det!! :)

Visst man ska inte räkna ner men känns som om det kommer gå snabbare när man gör det och jag njuter verkligen av att vara här uppe men samtidigt längtar man hem ju, jag ska bo här i 5 månader och man saknar er lite, men visst det är som ni säger att ni finns kvar men det är närheten man inte har nu! Men det löser sig nog!!

I dream about you every night, I see you evertime i close my eyes..

Nä nu ska jag göra något annat!! :)

Hade bra!

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir säkert roligare när du börjat jobba mer på dagen, njut av ledigheten min son sen blir det jobba.

Hoppas det går bra på kursen imorgon. Du kan kanske komma med några tips:). Puss o Kram Mamma

2010-12-08 @ 20:04:48
Postat av: Birgitta

Morfar är JÄTTEFÖRKYLD o mycket gnällig idag så han kollar nog inte bloggen ikväll.

Kram o godnatt

Birgitta

2010-12-08 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0